Πέμπτη, Μαΐου 08, 2008

Μοντελοποιήστε το Πανεπιστήμιο σας

Το Google SketchUp's 2008 International Model Your Campus Competition είναι ένας διεθνής διαγωνισμός, στον οποίο θα συμμετέχει και μια ομάδα από το πανεπιστήμιο της Πάτρας.

Μέλος στην ομάδα κι εγώ. Έχω φύγει από την Πάτρα εδώ και μερικούς μήνες (...), και προσεχώς πάω για φαντάρος, οπότε δουλεύω remotely και έχω αναλάβει την μοντελοποίηση τριών κτιρίων. Πάντως το Sketchup, μαζί με τα άφθονα διαθέσιμα online tutorials και σε συνδυασμό με τις περιορισμένες απαιτήσεις του Google Earth κάνουν αρκετά εύκολη και διασκεδαστική τη δουλειά.

Στην οργάνωση της ομάδας μας είναι δύο φίλοι και συνάδελφοι -τα δύο άλλα μέλη του P=NP group που μαζί φτιάξαμε το Max Payne @ University Total Conversion. Το project της μοντελοποίησης έχει αρκετή δουλειά βέβαια, αλλά είναι πλέον σε πλήρη εξέλιξη και προχωράει με καλούς ρυθμούς. Καθώς εγώ σε μερικές μέρες ξεκινώ βασική εκπαίδευση στο στρατό -οπότε θα λείψω πριν την ολοκλήρωση του Project- εύχομαι να προχωρήσει απρόσκοπτα και να δώσει ένα ικανοποιητικό -αν όχι εκπληκτικό χε χε- αποτέλεσμα :) Και καλή μας τύχη!!!11

Μερικές ενδεικτικές screenshots από τη δική μου συνεισφορά ('cause I think they look cool :) ), και ένα ελάχιστο δείγμα των δυνατοτήτων του Sketchup:
Τμήμα Φυσικής



Τμήμα Βιολογίας-Μαθηματικό


Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών



Δεν υπάρχουν σχόλια: